Gå til hovedinnholdet
Gå til navigasjonsmenyen
Gå til bunnteksten
Open Menu
FormAkademisk
Nyeste
Arkiv
Om
Tidsskriftet
Innleveringer
Redaksjon
Kontakt
OJS3 bruksanvisning
Søk
Registrer
Logg inn
Hjem
/
Arkiv
/
Vol 13 Nr. 3 (2020): Embodied making and learning II. Special issue.
Vol 13 Nr. 3 (2020): Embodied making and learning II. Special issue.
Teamaredaksjon: Camilla Groth, Kirstine Riis og Marte Sørebø Gulliksen
Publisert:
2020-10-09
Redaksjonelt
Editorial
Special issue on embodied making and learning
Camilla Groth, Kirstine Riis, Marte Sørebø Gulliksen
pdf (English)
The research group Embodied Making and Learning at the University of South-Eastern Norway
Marte S. Gulliksen
PDF (English)
Artikler
Underlying the carver’s experience
Sensorimotor modulation in cerebellum when carving wood
Marte Sørebø Gulliksen
pdf (English)
More-than-human perspectives in understanding embodied learning
Experience, ecological sustainability and education
Biljana Culibrk Fredriksen
pdf (English)
Children’s sense-making through exploration
Grasping physical and virtual materialities
Lovise Søyland
pdf (English)
Narrativ strategi
Nettundervisning i kunst og håndverk
Ellen Kathrine Baskår
pdf
PDF (English)
Å fange med blikket og kjenne med hendene
Utstilling som skapande prosess og didaktisk grep
Astrid Hus, Kirstine Riis
pdf
PDF (English)
Digitale ferdigheiter som ferdigrett eller råvare?
Ingrid Holmboe Høibo, Morten Henrik Lerpold
pdf
PDF (English)
Enigmatic epistemic things
The epistemic role of artworks in artistic research doctorates
Anne Solberg
pdf (English)
Tanatologiens poetikk
Et undersøkende essay om fotografi, døden og språket
Jadwiga Blaszczyk-Podowska
pdf
PDF (English)
Navigating methodological perspectives in Doctoral research through creative practice
Two examples of research in crafts
Kirstine Riis, Camilla Groth
PDF (English)
Å støtte kreativitet
Hva som kan påvirke læreren i å fokusere på kreativitet i kunst og håndverk
Brynjar Olafsson
PDF
PDF (English)
Ny innlevering
Ny innlevering
Språk
English
Norsk Bokmål
Informasjon
For lesere
For forfattere
For bibliotekarer