Gå til hovedinnholdet
Gå til navigasjonsmenyen
Gå til bunnteksten
Open Menu
FormAkademisk
Nyeste
Arkiv
Om
Tidsskriftet
Innleveringer
Redaksjon
Kontakt
OJS3 bruksanvisning
Søk
Registrer
Logg inn
Hjem
/
Arkiv
/
Vol 14 Nr. 3 (2021): Utdanning for ny praksis II – teknologi, design og bærekraft på tvers. Temanummer
Vol 14 Nr. 3 (2021): Utdanning for ny praksis II – teknologi, design og bærekraft på tvers. Temanummer
Temaredaksjon: Liv Merete Nielsen , Arild Berg , Peter Haakonsen, Marius Lysebo og Eva Lutnæs
Publisert:
2021-04-19
Redaksjonelt
Leder. Utdanning for ny praksis II
– teknologi, design og bærekraft på tvers
Liv Merete Nielsen, Arild Berg, Peter Haakonsen, Marius Lysebo, Eva Lutnæs
PDF
PDF (English)
Artikler
Designing and Learning by Technological Mediation
Adoption, Adaptation, Attainment
Nenad Pavel
PDF (English)
Kritisk design literacy i grunnskolen
Fire narrativ i utvikling av designkompetanse for bærekraft
Eva Lutnæs
PDF
FlexiDig – Flexible Digital Classroom
Master students’ experiences with simple and flexible blended education
Janne Beate Reitan, Arnab Chaudhuri
PDF (English)
Bærekraft i profesjonsutdanninger
Gap mellom strategi og programplaner?
Arild Berg, Alfredo Carella, Marius Lysebo, Liv Merete Nielsen
PDF
Ny innlevering
Ny innlevering
Språk
English
Norsk Bokmål
Informasjon
For lesere
For forfattere
For bibliotekarer