Gå til hovedinnholdet Gå til navigasjonsmenyen Gå til bunnteksten

FormAkademisk

  • Nyeste
  • Arkiv
  • Om
    • Tidsskriftet
    • Innleveringer
    • Redaksjon
    • Kontakt
    • OJS3 bruksanvisning
Søk
  • Registrer
  • Logg inn
  1. Hjem /
  2. Arkiv /
  3. Vol 15 Nr. 1 (2022)

Vol 15 Nr. 1 (2022)

					Se Vol 15 Nr. 1 (2022)

Generelt nummer 2022

Publisert: 2022-05-30

Artikler

  • Material-Driven Architectural Pedagogy
    A sociomaterial perspective

    Barak Pelman, Amit Raphael Zoran
    • PDF (English)
  • Eventual result cooker concept based on shared insights

    Exploring richness in design spaces as a multi-level defined construct

    Wouter Kersten, Jan Carel Diehl, Jo M.L. van Engelen
    • PDF (English)
  • Gökhan Türer. EUT 241E Computer Aided Design, Final Project, Fall 2021

    Revisiting a CAD course in the midst of the global pandemic with an activity-centered framework
    Reflections from design students

    Koray Gelmez, Selin Arkan
    • PDF (English)
  • Box with text: Abandoned ideas.

    ‘Please tell me about an idea you would love to realise’
    – an exploration of abandoned ideas in design education

    Vibeke Sjøvoll
    • PDF (English)
  • logo for the article

    Teachers’ pedagogical tact in craft-art learning situations
    Pathic perceiving, acting and interacting

    Milla Ojala, Seija Karppinen, Erja Syrjäläinen, Sirpa Kokko
    • PDF (English)

Bokanmeldelser

  • Cover of the book Digitale medier og materialitet

    Bokanmeldelse. Digitale medier og materialitet

    Lovise Søyland
    • PDF
  • Forside av boka Kunstens muligheter

    Kunstens muligheter i spesialpedagogisk arbeid

    Mette Gårdvik
    • PDF

Ny innlevering

Ny innlevering

Språk

  • English
  • Norsk Bokmål

Informasjon

  • For lesere
  • For forfattere
  • For bibliotekarer

ISSN: 1890-9515

Lisens

Arbeidene er lisensiert under
Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License.

Driftet av

Universitetsbiblioteket OsloMet

Om informasjonskapsler på journals.oslomet.no