Gå til hovedinnholdet
Gå til navigasjonsmenyen
Gå til bunnteksten
Open Menu
FormAkademisk
Nyeste
Arkiv
Om
Tidsskriftet
Innleveringer
Redaksjon
Kontakt
OJS3 bruksanvisning
Søk
Registrer
Logg inn
Hjem
/
Arkiv
/
Vol 15 Nr. 1 (2022)
Vol 15 Nr. 1 (2022)
Redaksjonen
Publisert:
2022-05-30
Artikler
Material-Driven Architectural Pedagogy
A sociomaterial perspective
Barak Pelman, Amit Raphael Zoran
PDF (English)
Exploring richness in design spaces as a multi-level defined construct
Wouter Kersten, Jan Carel Diehl, Jo M.L. van Engelen
PDF (English)
Revisiting a CAD course in the midst of the global pandemic with an activity-centered framework
Reflections from design students
Koray Gelmez, Selin Arkan
PDF (English)
‘Please tell me about an idea you would love to realise’
– an exploration of abandoned ideas in design education
Vibeke Sjøvoll
PDF (English)
Teachers’ pedagogical tact in craft-art learning situations
Pathic perceiving, acting and interacting
Milla Ojala, Seija Karppinen, Erja Syrjäläinen, Sirpa Kokko
PDF (English)
Bokanmeldelser
Bokanmeldelse. Digitale medier og materialitet
Lovise Søyland
PDF
Kunstens muligheter i spesialpedagogisk arbeid
Mette Gårdvik
PDF
Ny innlevering
Ny innlevering
Språk
English
Norsk Bokmål
Informasjon
For lesere
For forfattere
For bibliotekarer