Gå til hovedinnholdet
Gå til navigasjonsmenyen
Gå til bunnteksten
Open Menu
FormAkademisk
Nyeste
Arkiv
Om
Tidsskriftet
Innleveringer
Redaksjon
Kontakt
OJS3 bruksanvisning
Søk
Registrer
Logg inn
Hjem
/
Arkiv
/
Vol 16 Nr. 2 (2023): Fortid, nåtid og framtid - lærerutdanning i formgiving, kunst og håndverk
Vol 16 Nr. 2 (2023): Fortid, nåtid og framtid - lærerutdanning i formgiving, kunst og håndverk
Temeredaksjon: Liv Merete Nielsen, Ragnhild Merete Hassel og Janne Beate Reitan
Publisert:
2023-01-23
Redaksjonelt
Leder. Et nettverk av samskapt viten
- et vitenskapsfelt i utvikling
Mari-Ann Letnes , Ingvard Bråten , Liv Merete Nielsen , Bente Helen Skjelbred
PDF
Inviterte Artikler
Nettverk for formgiving, kunst og håndverk i universitets- og høgskolesektoren (KHUH)
10 år med praksisfellesskap i utvikling
Liv Merete Nielsen, Janne Beate Reitan, Ragnhild Merete Hassel
PDF
Artikler
Formingsforskning i en ny tid?
En undersøkelse om formingsforskning, kunnskapsutvikling og endring i faget Kunst og håndverk
Bente Helen Skjelbred, Jorunn Spord Borgen
PDF
Romtidmaterialisering og subjektivering
Kunst- og håndverksdidaktikk under posthumane betingelser
Monica Klungland
PDF
Leire og keramikk i norske læreplaner
i perioden 1922 til 2020
Åse Kvalbein, Erik G. Småland
PDF
Programmering i Kunst og håndverk 2018-2022
Utviklingen av pseudokodemodellen
Peter Haakonsen
PDF
Living in the Landscape 2021
Kunstbasert arktisk økokultur i et online samarbeidsprosjekt
Mette Gårdvik, Karin Stoll, Wenche Sørmo, Gary Hoffman, Anne Mette Bjørnvik Rosø
PDF
Utvidet virkelighet i bøker for barn
«Augmented Reality» og analoge bøker
Jon Hoem, Gro Eide
PDF
Shibori her og nå
Et kunstprosjekt med naturmaterialer i skolen
Samira Jamouchi
PDF
Å forme et kreativt blikk
Fotografi i samspill mellom teknisk ferdighet og bildeforståelse
Hilde Honerud, Jon Honerud
PDF
Den kulturelle skolesekken som dissens og kunstens betydning i lærerutdanningen
Lisbet Skregelid
PDF
Ny innlevering
Ny innlevering
Språk
English
Norsk Bokmål
Informasjon
For lesere
For forfattere
For bibliotekarer