Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer

FormAkademisk

  • Current
  • Archives
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Contact
    • OJS3 User Guide
Search
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 17 No. 2 (2024): EMAL-Digital - Multimodal Special Issue

Vol. 17 No. 2 (2024): EMAL-Digital - Multimodal Special Issue

					View Vol. 17 No. 2 (2024): EMAL-Digital - Multimodal Special Issue

Special issue editorial team: Lovise Søyland, Karete Roksvåg og Marte Sørebø Gulliksen

Published: 2024-09-16

Editorial

  • Cover image FormAkademisk 17-2

    Editorial I. New multimodal template for FormAkademisk
    now with an emphasis on universal design

    Janne Beate Reitan
    • PDF (Norsk Bokmål)
    • PDF
  • Frozen grass with a yellow string

    Editorial II. EMAL-Digital – Multimodal Special Issue

    Lovise Søyland, Karete Roksvåg, Marte Sørebø Gulliksen
    • PDF (Norsk Bokmål)
    • PDF

Articles

  • Five people walking along a forest road in fog

    Collective Processes in Land Crafting
    Neighbouring through natural dyeing

    Marie Skeie
    • PDF
  • stones in motion

    Abstract and Poetic Multiplane Animation
    An A/R/Tographic Exploration of Embodied Knowledge

    Karete Roksvåg
    • PDF (Norsk Bokmål)
  • Snø på blått silkesjal. Stillbilde fra en animasjonsfilm

    Hands on!
    Material-based and artistic explorations and expressions through stop-motion animation

    Karete Roksvåg, Lovise Søyland
    • PDF (Norsk Bokmål)
  • En digital tolkning av Edvard Munchs "Pikene på broen" fra 1901 med tre piker som står på en bro med utsikt mot vannet, med et hus bar et stort tre i bakgrunnen.

    Digital Competence and Interpicturality in Creative Processes

    Silje Bergman
    • PDF (Norsk Bokmål)
  • Person som tegner med kull med store armbevegelse.

    Not quite A4!
    The importance of exploratory, bodily and material drawing processes

    Lovise Søyland, Ann Hege Lorvik Waterhouse
    • PDF (Norsk Bokmål)
  • Ramme fra tegneserie med motiv som viser elever og forsker på vei til husmannsplassen.

    From fieldwork to ethnographic comic
    methodological reflections

    Audhild Lindheim Kennedy
    • PDF (Norsk Bokmål)

Make a Submission

Make a Submission

Language

  • English
  • Norsk Bokmål

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

ISSN: 1890-9515

License

This work is licensed under a 
Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0).

Hosted by

OsloMet University Library

About cookies used at journals.oslomet.no