Gå til hovedinnholdet
Gå til navigasjonsmenyen
Gå til bunnteksten
Open Menu
Tidsskrift for Nordisk barnehageforskning
Nyeste
Arkiv
Oppslagstavle
Om
Tidsskriftet
Innleveringer
Redaksjon
Kontakt
Søk
Søk
Registrer
Logg inn
Søk
Søk
Hjem
/
Arkiv
/
Vol 14 (2017)
Vol 14 (2017)
Publisert:
2017-02-07
Articles
Injuries in Norwegian Early Childhood and Care (ECEC) Institutions
Ole Johan Sando, Ellen Beate Hansen Sandseter, Ingar Pareliussen, Camilla Kalvatn Egset
PDF (English)
Teachers’ actions and children’s interests. Quality becomings in preschool documentation
Katarina Elfström Pettersson
PDF (English)
(Meta)Theoretical gateways in studies on assessment and documentation in preschool – a research review with a Scandinavian focus
Ann-Christine Vallberg Roth
PDF (English)
”Please do not disturb” - Om at opretholde nærværende dialoger mellem børn og pædagoger i børnehaver
Marie Højholt
PDF
Barnehagestyreres opplevelser av forholdet til skolen i spørsmål om barns læring
Kari Hoås Moen
PDF
De yngste barna og tingene deres – en ANT-analyse av lek i småbarnsavdelinger
Dag Øystein Nome
PDF
Hvordan underviser barnehagelærere? Eller gjør man ikke det i barnehagen?
Per-Einar Sæbbe, Ingrid Pramling Samuelsson
PDF
Jeg er en sånn hverdagspedagog! Barnehagestyreres profesjonelle handlingsrom for å styrke barnehagelæreres anvendelse av fagspråk
Ann Kristin Larsen, Mette Vaagan Slåtten
PDF
Observasjonens betydning i den profesjonelle praksis
Mona Halsaunet Frønes
PDF
Språkkartlegging av flerspråklige barn i barnehagen - fra kontrovers til kompromiss?
Nassira Essahli Vik
PDF
Outside belonging: A study of bullying in a daycare institution
Mai Brit Helgesen
PDF (English)
Make a Submission
Make a Submission
Språk
English
Norsk Bokmål