Gå til hovedinnholdet Gå til navigasjonsmenyen Gå til bunnteksten

Nordic Journal of Art & Research

  • Nyeste
  • Arkiv
  • Oppslagstavle
  • Om
    • Tidsskriftet
    • Innleveringer
    • Redaksjon
    • Kontakt
Søk
  • Logg inn
  1. Hjem /
  2. Arkiv /
  3. Vol 2 Nr. 2 (2013)

Vol 2 Nr. 2 (2013)

					Se Vol 2 Nr. 2 (2013)

Temanummer: Aktuell kunstdidaktikk
Redaktør: Boel Christensen-Scheel, Høgskolen i Oslo og Akershus

Publisert: 2013-12-12

Artikler, fagfellevurdert

  • Application and Autonomy: The Reach and Span of Contemporary Art Didactics

    Boel Christensen-Scheel
    • PDF (English)
  • Negotiating the Image of the City: A Discussion of Skilled Perception and the Role of Artists in the Redevelopment of Bjørvika

    Charlotte Blanche Myrvold
    • PDF (English)
  • The Making of FQ, or How to Pick up Pellets of Information in the Clouds of Fantasy

    Kristin Bergaust
    • PDF (English)
  • See me! A Discussion on the Quality in Performing Arts for Children Based on a Performative Approach

    Lisa Nagel
    • PDF (English)
  • Emancipatory Theatre and Performative Didactics

    Venke Aure, Karin Brunvathne Bjerkestrand, Anna Songe-Møller
    • PDF
    • PDF (English)
  • Applied Art: Innovative Thinking From a Material Perspective

    Anneli Hoel Fjærli, Ida Haugland
    • PDF (English)
  • Recalling Memories Through Reminiscence Theatre

    Rikke Gürgens Gjærum
    • PDF
  • Art, Age & Health: A Research Journey about Developing Reminiscence Theatre in an Age-Exchange Project

    Rikke Gürgens Gjærum
    • PDF (English)
  • Forming Life: Aesthetic Awareness in Mental Health Care

    Arild Berg, Boel Christensen-Scheel, Mette Holme Ingeberg
    • PDF (English)

Kunstnerisk utviklingsarbeid

  • Skyvelære (While Attempting to Balance)

    Ellen Johanne Røed
    • MOV
    • PDF (English)

Ny innlevering

Ny innlevering

Språk

  • English
  • Norsk Bokmål

Informasjon

  • For lesere
  • For forfattere
  • For bibliotekarer

ISSN: 2535-7328

Driftet av

Universitetsbiblioteket OsloMet

Om informasjonskapsler på journals.oslomet.no