Gå til hovedinnholdet Gå til navigasjonsmenyen Gå til bunnteksten

Seminar.net

  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Editorial Board
    • Contact
Søk
  • Login
  1. Hjem /
  2. Arkiv /
  3. Vol 13 Nr. 1 (2017)

Vol 13 Nr. 1 (2017)

Publisert: 2017-01-01

Editorial

  • Editors note

Articles

  • Older active users of ICTs make sense of their engagement

    Magdalena Kania-Lundholm, Sandra Torres
    • PDF (English)
    • HTML (English)
  • Networked e-Learning: The changing facilitator – learner relationship, a facilitators’ perspective; A Phenomenological Investigation

    Chris O’ Toole
    • PDF (English)
    • HTML (English)
  • Gamification of Learning and Teaching in Schools – A Critical Stance

    Marc Fabian Buck
    • PDF (English)
    • HTML (English)
  • Teachers’ Awareness of Guidelines for Quality Assurance when developing MOOCs

    Olsson Ulf
    • PDF (English)
    • HTML (English)

Ny innlevering

Ny innlevering

Språk

  • English
  • Norsk Bokmål

Informasjon

  • For lesere
  • For forfattere
  • For bibliotekarer

ISSN: 1504-4831

Driftet av

Universitetsbiblioteket OsloMet

Om informasjonskapsler på journals.oslomet.no